Activiteiten

Internationalisering
Je kunt ervoor kiezen om je stage in het binnen- of buitenland te doen. Zo zijn er goede contacten met bedrijven in Canterbury, Newcastle en Barcelona, waar jaarlijks een aantal leerlingen naartoe gaat voor de tweedejaarsstage. Door middel van een selectieprocedure bepaalt de school wie naar het buitenland mag. 
Daarnaast is mbo Marketing & Evenementen bezig om andere internationale projecten te integreren in het onderwijs. Zo is er een themaweek internationalisering en is er in het tweede leerjaar een project dat je (afhankelijk van je tweede moderne vreemde taal) daadwerkelijk in Engeland en Duitsland, Frankrijk of Spanje uitvoert.

Excursies
Uiteraard is school meer dan alleen maar lessen volgen en opdrachten uitvoeren. Wij zijn een groot voorstander van praktijkgericht onderwijs en daarom zijn bedrijfsbezoeken, gastlessen en beroepsgerichte excursies een vast onderdeel van ons lesprogramma. Wij vinden dat een verrijking van ons lesaanbod.
Iedere opleiding organiseert één of meerdere verplichte excursies. De aard van de excursies hangt af van de opleiding die je gekozen hebt. In de loop van het schooljaar maken we de excursies/bedrijfsbezoeken bekend. Zo brachten we bezoeken aan Omroep Brabant, Coca Cola, het Communicatiemuseum in Den Haag, Mediapark Hilversum, de Efteling etc. Ook vakbeurzen zoals Festivak en Marcom worden bezocht.
Naast deze verplichte vakgerichte excursies en bedrijfsbezoeken zijn er ook ‘fun’-excursies; het ene jaar gaan we op wintersport, het andere jaar gaan we op stedentrip. Zo gingen we al naar Praag, Boedapest, Warchau en Krakau.