Vliegtuig

Interne praktijk

En van de pijlers van De Rooi Pannen is praktijkgericht onderwijs: de beroepspraktijk ervaren in je eigen schoolomgeving waarbij ook veel aandacht is voor de normen en waarden van die beroepspraktijk. Dat doen we door middel van workshops, gastlessen en praktijksimulaties. Ook het meedraaien op de eigen schoolreceptie of werken in het reisbureau van school zijn daar voorbeelden van.

Daarnaast heeft De Rooi Pannen haar eigen evenementenbureau en hostessteam die door bedrijven kunnen worden ingeschakeld om hen te ondersteunen bij uitvoering van evenementen. Hierbij moet je denken aan promotieteams, sportdagen op scholen, gastheren/-vrouwen op recepties of ondersteuning bij grote (sport-)evenementen als Tilburg Ten Miles, Redheads Day in Breda of Vitaal vakantie.
/upload/Infogids_201516/toerisme_recreatie/recensies/recensie-interne-praktijk-tilburg.gif

Sanne van der Ven

Leerling MHBO Toerisme

“Ik zit in het eerste leerjaar van het MHBO. Ik loop 3 dagen stage achter de schoolreceptie. Ik ben ingewerkt door een klasgenoot en ben nu 3 dagen verantwoordelijk voor het beantwoorden van telefoontjes, telefoonnotities maken en voor de absentieregistratie. Ik word begeleid door een docent en zij leert mij alles wat ik moet weten. De stagedagen beginnen om 8.00 uur en duren tot 17.00 uur. Het is vooral ’s ochtends heel druk, maar ’s middags is er wat minder te doen. Dan kan ik soms aan mijn huiswerk werken.”


De Rooi Pannen - Tilburg - Eindhoven - Breda | Disclaimer | Sitemap | Links Facebook Vimeo